Sunday, November 13, 2005

Tahniah Kepada Aku...


tahniah kerana berat badan naik sebanyak 10KG
arrghhh..patut laa semua ketat..baju, seluar..sib baik spender muat..
hampeh....
why??why???
kenape berat badan aku naik??
adakah sebab ari raya??
adakah sebab kuih raya??
adakah sebab jem tart??
ataupun..
adakah sebab aku sudah bergelar seorang bapa??

wachaaaaaaaaaaaa
semlm lepas aku timbang berat badan aku...
terus aku sms azam... "tn haji....kite kene start joging dengan segera...berat aku dah naik 10KG"
oh cerita pasal azam ni...dia supervisor aku....
dia lah orang yg pertama dok ajak aku joging selepas raya....

berat sebelum raya 73kg selepas raya 84kg...

oh lupe nak bagitau..bahawa
en muhammad haikal skang dah suka tgk tv..
epecially kartun doraemon....sebab semlm habis je cite doraemon..
terus ngangis tak ingat punyaa....masa tgk doraemon senyap lak dia...
like father like son..aku pun suka tgk doraemon

hehheeh

No comments: