Sunday, November 20, 2005

Exam oh Exam


hhmmmm baru balik dari xtra kelas accounting..
arghh..bosannya..sesungguhnya aku amat benci akan accounting..ahakss
harap2 ler aku lepas exam kali ni amin.
takyah score pun takpe...
par pun par laaa....
jgn dabel par udah hehehehe...
lepas kelas tadi si zakie call aku..
hahha..member kat miri..tgh sangat dok kat hotel sorang...
hehehe
terus ajak g main golf next weekend ...
tu ler...kan aku cakap..bawak aku g briefing kat sana..leh pukul bola golf..hahha..
and then aku pi umah adik mazlan...
mazlan ni classmate yang aku baru kenal..eheheh...
pi open hse kat cheras ria...mak oi..
ingatkan dekat...jenuh gak ler dari UIA PJ naik moto gi sane..
naik kejang anu tuh hehehhe...
ok la ..readers...pray me for the best for my exams...
although i'll be on leave until end of the month..
but still kene p opis...every day kul 5pm till 8pm..
hampresss....nak clearkan backlog kene yang ditinggalkan oleh sorang umat tuh..
hhhmmmmm... ape lagi ek..
ok ...lah...sudah mengantuk and takde mood...
mau balik main ngan haikal..and then tido time :D

No comments: