Wednesday, November 09, 2005

Ringkasan Ramadhan & Summary Syawal

hhmmm...pose tahun ni..
tak penuh :( waa....tak penuh tapi bersebab..
sebab yg pertama...aku cabut 'wisdom tooth' aku...
satu keputusan yang paling sukar aku buat sepanjang idop aku..
whether nak buang ke tak wisdom tooth ni...
at last buang gak..terus seminggu tak pose....
sebab yang kedua (sebab ni hampir setiap tahun aku guna) ialah
sebab aku cat rumah..eheheh....sebab yg bodoh hehehe :(
insyaAllah tahun depan aku cuba penuh kan..
bab semayang terawih..ada gak yang tertinggal..lebih kurang cam pose.....
bab kerja...tahun ni lain dari tahun2 yang sebelumnya...aku masuk keje kul 9.30..balik kul 6.30..
kalu dulu..masuk awal..sebab nak balik awal..
berceloteh pasal pasar juadah plak..
tahun ni..boleh kire ngan jari termasuk jari kaki..berapa kali je aku pi pasar juadah...
aku rasa 3-4 kali je kot..and semuanya p kat pasar keramat je..
but honestly ...banyak2 pasar ramadhan..i would recommend you guys to come here and buy all the foods that u need here...sedap..and berbaloi...
bak kata mawi dalam iklan mamee "sslluurrpppp"....lebih kurang laa...
bab sukan plak..dalam bulan ramadhan ari tuh..aku hanya ke driving range 2 kali...dan berfutsal 3 kali...
akibat dari kekurangan dari segi latihan di driving...semlm aku hampir kalah dengan Zaidil masa lawan golf di bukit beruntung...tapi tak kalah pun :p
dari segi kesihatan aku plak..alhamdulillah..ramadhan ari tuh..takde plak diserang penyakit migrain dan resdung aku ......
bab sahur...almost every nite aku bersahut...thanks to encik muhammad haikal..kerana tangisan mu pada jam 4 pagi telah berjaya mengejutkan ibunda puan herlina dan seterusnya mengejutkan papa mu jua...tq again...

ok...

skang plak....Summary Syawal Part 1..
agak terlalu awal nak summarize syawal utk tahun ni tapi takpe..aku summary kat dulu the first week of syawal..
first syawal..cam besa..solat sunat aidilfitri...sebelum tu kawan mama datang anta kad kawin anak dia...what a small world..sebab rupa2nya...anak dia tuh kawan aku...dan aku sendiri tak tau yg mak dia kawan ngan mak aku..hahaha....bodo bodo...
2nd syawal..balik rembau...tgk wan aku...ye lah...sapo aku kalu dia takde..sebab dia laa mak arwah ayah aku...mlm bachelors nite...lyn lepak umah ngan shida...aku p raya umah kekawan aku hehehe....tokleh bawak sebab haikal still kecik lagik.....
3rd syawal...aku dok umah jadi jantan sunti yang membuat kerja di dapur..cuci pinggan, jemur kain dan sebagainya..gara2 tahun ni takde pembantu rumah....
4th syawal aku pi raya umah auntie2 aku...mula dgn umah mak ngah,umah uchu di pandan dan umah busu di mindef...
5th syawal erk....harus kah aku bercerita..erm..hari kelima ni aku beraya di ....erk...di....padang golf bukit beruntung..di mana tercipta satu sejarah ...aku dapat birdie di par 3,hehehe..ptg p umah kak jani....
6th syawal..boleh dikatakan ari ni merupakan Medical Day for Syaiful's Family hehehe sebab pagi appointment doctor utk lyn...ptg aku punye appointment di ampang puteri...and then terus aku pi umah auntie watie and pak din....
7th day...kat mana lagi..depan pc dok tulis menatang blog ni ler... hehehhe

No comments: