Monday, November 21, 2005

AkU bLuR



arrgghhh..
serius say...aku sedang blur....
dari smlm aku dok selak buku accounting...
accounting sux...ehehe...tapi mmg pun...
kene plak aku ni tak suka tgk nombor, figures ape2 aje lah kecuali no 4D ke 5D ke 6D ker
ish damacai tul laa ..
dalam sejarah pembelajaran di universiti ...yg skang ni kire universiti ke3 aku masuk..
ni laa 1st time aku blur...
tak tau mana nak aku mula utk start baca buku....
i'M lOsT.... huhuhuhu...
organize study group pun..members tak tau nak start kat mane hahhaa....
aduh hai salehah.....sape nak disalahkan ni...felix?? mawi??amylea??
arggh ape aku ngarutkan ni...
dah 4 jam kat library ni..dok mundar mandir muka surat buku tuh..
agaknye sebab buku tu tebal sangat tak..sebab aku susah nak start...
argghhh...bosan bosan......Tn Hj Barie Bluah...esok pagi jadi ke kite main golf..??
dengar cite kalau jadi satu flight ngan 2 org putih ..tul ker...
nak gak saya tayang kan skill handicap 24 saya yang tak seberapa ni..
kebodohan kepada mereka yg buat senarai utk exam kali ni..
kerna ape kebodohan sebab...subjek teknikal semuanya takde break..
terus menerus cam KLIA express...hampress...
pikiran aku skang ni tertumpu pada lubang ke 4 par 3 KDE sahaja..
argh bagusnya kalau umah aku ada keadaan padang macam 4th hole par3 KDE tuh..
sure tiger wood pun salute aku kalau aku hole-in-one....
kelmarin aku pi opis sat...
print keje aku...
and aku surf kat net brg2 liverpool utk haikal..
arghh comelnya barang2 dia..
takde laa mahal....
cuma yg mahal...adalah freight chargers...
arrghh sesapa ada sedara mara kat UK yang nak balik Mesia dalam tempoh terdekat ni..
sila maklum kepada aku..nak kirim barang laa...
salah satu bende aku suka..tgk gambar profil aku...
profilic betul laa hehehee...

dah laa..
aku berjaya mengurangkan tensyen aku kat library ni
skang time to smoke...hahhaha

No comments: