Saturday, January 31, 2004

mana pulak budak yg dok kekecoh pasal aku ngan angel aku tuh..
tak respon pun..
ye semalm mmg dia ada call..tapi aku malas nak jawab...
pastu dia sms "zez..nape aku tpon ko tak jawab..ko kat maner...nanti call aku balik"
boleh blahhhhh....malas aku nak call budak siut camtu..
dok puas aku backing dia dari semua org..
semua org dok nak bantai dia dari dulu lagi...aku dok cool down dorang semua..
but tak pe...aku malas nak ungkit..biar dia sedar sendiri..
jgn jadi ketam ajar anak berjalan.. dah laa..itu..
aku admit..diri aku pun tak betul...tapi aku takkan betul kan seseorg tuh kalau aku sendiri pun silap dari segi yang sama...benda simple..cuma depend kat org nak intrepret it..

hhmmm..malas betul nak apded blog kalau sabtu..
kenape..??..
sebab angel aku tak online ari ni...so no mood... ;)

No comments: