Thursday, January 29, 2004

blog

erm..bosan gak ari ni...
syg aku cuti..sangap ler jugak..
ye la..selalu kul 830 or 840 she'll call me..
cakap yg dia dah sampai ari ni...
or aku akan tpon dia sesampai aku di opis..
but today takde..
but takpe...lunch nanti aku jumpa dia yea yea..

erm..semalam balik lambat..hujan laa plak..ekeke
kul 330am baru sampai umah...tak cite banyak...terus aku landing...
sejuk gak bawak moto semalam..
dah laa ptg kene hujan...jaket aku basah..
balik pagi tadi pun still hujan lagi...sejuk giler...
bes bes bes..at least bakar lemak badan..kurus ler sikit :p

mana dia email syg aku...kata suh aku amend resume tuh ..takde pun..

dah tiga hari turut2 perut aku sakit...
sib baik aku naik moto gi keje...
kalau dulu naik kete...pergghh...
tuhan saja yg tau aku bertarung ngan kesakitan yg buang kekeke..
dulu kalau drive..penentu aku sampai lambat ke tak ke opis kalau sakit perut
ialah kat simpang empat jalan raja muda..
kat situ aku kene decide...nak buang dulu ker or nak simpan :p
kekeke...tapi ari ni aku decide buang kat opis...
cam silverhawk aku bawak moto pagi tadik kekeke...

cant wait for lunch

No comments: