Friday, January 16, 2004

ish..gaji dah masuk..
time gaji masuk laa banyak bende nak belanja..

roadtax plus insurance kete...dah 700++
arrgghh..
moto lagi nak bayor..
credit card lagi..
henpon lagi...
kete ngan moto pun blum servis...
ni nak buat kenduri 10 years arwah ayah meninggal..
nak tanam modal laa juga..
aduh...kene pukul overtime dah ni..
next week by hook or by crook..
kene buat OT...lepas OT baru jumpa angel saya.. :)
slip gaji tak dapat lagi ni..ermm
nak tgk gak increment berapa $$$ aku dapat..
patut nye banyak since aku baru upgrade ke newsalary scale..
erm...patut ker aku apply utk post lagi tinggi for this time being...
erm....kalau higher post..salary dia ngan current pay aku terima..tak banyak beza..
cuma with current post aku leh clain OT and such allowances..
aduh..bengkok2...
nak save duit lagi...utk kawin..
hahhaha....kawin..ahahha...memang kelakar..
mula laa..kepala serabut...kawin laa ape la hahahha..cam sialan...
erm...tapi trust me..dis yer..gonna be like 2002...
whereby...i save alot of my money...
savings flourish on dat year...
2002 wat da prosperous year....Thanks to Allah Almighty...
hopefully 2004 will be the same as 2002...erm....dont be like last year...
kurang saving...belanja lebih...
luck pun kurang baik laa..
satu individuals award pun aku tak menang kat opis ni..
although PRIME rate for me was the highest in de department....
takde ke org nak recognize my contributions towards dis department??..
arrgghh....tgh bangah tolong renew kan insurance plus road tax..
bodo punyer insurer..nak isi borang ni laa borang tuh laa...kan aku dah lari ...rugi laa ko ngan sorang potential customer....
hahha...makcik aku ni pun satu hal...nak bagi bisnes dia plak tak mai opis lagi...
pale dia serabut cam aku gak ker??... :unsure:
ari tuh kata nak renew insurans..call dia..at least ada laa commision and free gift dia bagi..
dok calling dari pagi...hampeh..takda pun... :(

No comments: