Wednesday, January 14, 2004

:huh:

sorry laa coz pasal semalam her mood hilang lagi...
i guess minggu ni dah dua kali aku buat salah sampai ilang mood

hhmm..
semalam kali kedua terlanggar 'benda' lagi
ntah realiti or fantasi..a bit misery...
dua hari turut2...adakah hari ni aku plak yg dilanggar?
ntah laa..kepadaNya aku berserah..

memang...kat otak ni dok pikir benda yg sama..
cume benda uncertain malas nak beratkan sebab tak de solutions..
tunggu laa...kalau dah ada...baru ada options..
coz cam sekrg....segala keputusan takleh nak buat..takleh nak pikir..takleh aku nak rangka...takleh dicongak..
cuma cam dibincangkan dulu...selesaikan dulu mana yang bleh..
at least from 20...dah tinggal 19 utk disetelkan..

ntahla...
tgk la camne ari ni..kalau umur pjg ada lah penulisan blog aku utk esok..
hati rasa tak sedap pun ...

dgn nama Allah aku bertawakal...
jika dikehendaki ajal ku sampai aku redha
dan jika dikehendaki panjangnya umur aku ...aku bersyukur..

amin ya rabbal alamin

No comments: