Friday, January 30, 2004

blog


pergh...malasnye nak keje ari ni...rasa nak sambung tdo jer..
ni laa sebab tdo awal..badan letih semacam...
selalu tdo lewat semlaam je tdo awal ..so terlebih laa ni... :)
pepagi buta dah meragam perut...ish...minggu ni rekod laa....
kurus skit aku rasa :p

erm..semalam dah kemas dah umah my angel..
ada lagi skit..kene vacuum sikit...
jamban tu kene tukar...nafsu nak buang takde laa kekeke..
its so funny i have plenty kinds of friends in my life
kekeke..
ade yg fussy, bossy,childish,envy tahap gaban,lalang and all sort of kinds ade kekeke..
paling fussy zai...ekekek..mmg dari dulu lagi dia fussy...dari zaman2 mabuk dulu..
dia fussy on alcholic drinks...dia tak nak minum beer yg murah2...
wkakaka...
terbawa perangai dia sampai hari...
instance semalam...sibuk dok cari cover jamban sama ngan warna baldi yg beli..wakkaa..
pastu ngadu...kaler yg sama takde ..ekeke...
yg bossy plak...aben..ekekkee..poyo je nak tolong kemas..ekekek..aku marah sikit mula la dia pot pet pot pet kekeke..kelakar laa korang ni...erm...betul cakap aben ...aku je degil tak nak dengar...dari dulu lagi dia suh aku tinggalkan kekawan selombong aku...cuma aku je degil...degil sebab bagi aku....tak best tinggalkan lombong masa lombong lum famous di beberapa forums....
pasal kekawan aku yg envy ngan childish sangat ni mostly bebudak kete kancil..ekeke..
dengki ya amat...
even aku ngan my angel(wifetobe) pun blur nape dorang jeles gila babi ngan kiteorg dua....erm..
ntah...maybe betul fibi cakap..."ye laa dorang dengki sebab dorang takde partner nak buat atau rapat cam korang berdua".

ntah laa biarkan dorang sume....
what i know now...i have my angel to take off...and she have me too :)

No comments: