Wednesday, October 19, 2005

maju selangkah ke hadapan ke alam kekal

hari ni 19 okt...bday aku yang ke 21....erk...sorry tu 3 tahun lepas
yang no...adalah yang ke 24...still feel like i'm 18..
alhamdulillah...segala yang aku rancang hampir semua termakbul..
rasa syukur tak terhingga terhadap yang Maha Esa..
walaupun ada beberapa perkara dalam hidup aku masih belum tercapai...
itu semua belum rezeki lagi kot..or maybe usaha aku ke arah mencapai perkara2 tersebut belum cukup...tapi takpe lah...ape2pun aku rasa sangat bersyukur dan sangat bertuah...
terima kasih dan Alhamdulillah kepada Allah SWT.
oh yer...hari ni haikal berusia 23 hari...hehehe....
tu laa anugerah dan amanah yang tak terhingga dariNya utk diri aku dan lynn...
comel tak terhingga...rasa rindu bila tak pegang dia..
bila dan pegang..rasa geram plak...
setiap hari pasti aku kucup dan belai umbun dia...
bila buat camtu rasa aku dan haikal lagi rapat....
setiap mlm mesti aku dukung dia..dodoikan sekejap..
baru laa dia nak tido..kalau tak..ada je cara dia nak biar di dukung..
ngangis la ape laa...hehehe
tapi kan kekadang..terasa kelakar...
umur 24 dah ada anak..hehehe..mmg aku tak sangka semuda ni aku ada zuriat sendiri..
Alhamdulillah....tu la rezeki Allah namanya....rezeki yang tiada nilainya.. siapa sangka :)

ok laa

skang ni status aku masih tak tentu kat opis..
kejap dipinjamkan sekejap..dgr cite serap terus kat unit..
aku blur blur blur..
bak lagu puddle of mud..."everythings so blurry..everyone's so fake.."

ape2 ucapan terima kasik kpd rakan2 yang mengucapkan happy bday kepada aku..

No comments: