Monday, October 17, 2005

dia tak tahu apa yg dia nak....aku lagi la tak tahu apa yang dia nak

ada laa sorang mamat ni..
dia bagi aku buat satu project...project simple je..
project yang sepatutnya aku rasa dalam 2 minggu --itu pun paling lambat utk siap...boleh settle..
tapi tak settle2 sampai skang...
dari wisom tooth aku ada lagi...dari aku belum ada anak..sampai skang..gigi dah cabut baby pun alhamdulillah sihat dan dah keluar pun....project ni masih hanging...
dari awal lagi..dia suh aku design product ni...so aku dah design..
bile buat submission..dia suruh amend...aku tanye nak amend ape..
dia kata dia pun tak tau..cuma dia nak bende ni lagi cun..
bile minta input dia tak leh nak bagi...mintak org lain punye input..
yang lagi sorang tu ..minta opinion..tapi demand macam2...takpelah ape2 pun thankx 4 yr views...
itu la dunia...lebih2 lagi kalau dapat yang jenis pandai mengarah tapi tak pandai nak share view atau idea dia...
bosan bosan...
la ni aku kene attach dengan money changer business unit...act as internal auditor..
banyak sungguh keje aku skang....report direct ngan deputy director..
2 bulan attachment tapi keje macam setahun punya daaa.....
ape2 selamat menyambut ramadhan buat semua pembaca :D

No comments: