Friday, March 24, 2006

aku gila


hehhee...gila..hehehe...gila ape yerkk....
hhmm...rasa cam nak je aku tambah wishlist column kat blog ni..ehehhee
biar terang sikit..mende yg aku nak skang ni....
ape2 aku mulakan ngan muhammad haikal dulu..
skang ni haikal tgh tak berapa sihat..
batuk ngan selsema...dia cam mak dia gak..
kalau tido on ubat nyamuk sure selsema or batuk mai...
lagi satu...skang ni....dia amat pantang nampak bende depan mata...
semua nak gigit...lagi satu...dia tokleh nampak aku kat driver seat..
dia pun nak bawak kete gak..ehehe....ish ish..muhammad haikal.....
semlm gi bawak jumpa doktor....doktor tu pun nak check dia pun susah..
semua bende dia grip..eheheh....aku rasa dia ni demam nak tumbuh gigi atau cakap kot...
entah ler.....cuma kemusykilan...ada org kata dia muka ikut aku...ada kata ikut muka lyn...ehhee...
ni lah dikatakan bancuhan terbaik..huhuhuu,...syukur....
ape2 papa ngan mama doakan muhammad haikal cepat sihat n sembuh..sebab sat g kite nak gi genting..huhhu...
berbalik pasal gile tuh....
camni....pada asalan aku bertukar kete ke avanza...
aku dah bgtau yang aku malas nak tukar ape2 kat kete ni...
hmmmm....tapi setelah pakai...pendirian aku ni pun dah berubah...di tambah pula dengan sokongan dari lyn dan haikal...bila aku nak bikin kete..depa pun excited...hehehe..
skang ni....hati aku tak karuan memikirkan hal SPORT RIM utk kete ni...
16" 17" or 18" nak dipakai...ish....pada asalnye nak berjimat minyak...
tapi camne ni...jauh disudut hati ni...PING G2..argh..nape ler mahal sangat PING G2 ni...
berbalik pada rim ni...aku rasa lah...memang kene tukar gak..ehehhe....kete dah lowered...
ari tuh gi kuala terengganu semua korner aku belasah...lyn and haikal steady je kat belakang...dan bakal lebih steady jika aku sarung sport rim...hehe
ok ler...nt aku update korang lagi yer..sekiranya aku jadi tukar rim ke idak...beli ping ke idak...
lagi satu insyaAllah bulan depan gwe ke Bandung yaaa...

No comments: