Thursday, April 01, 2004

Sime - HQ - Tailor - Bank - Rumah - HQ - Sime
tu la perjalanan aku pagi tadi...
ish pi HQ tuh sebenarnya alasan utk aku keluar dari opis kekeke..
semua org takde pi ziarah ..aku je yg tak pi :(
dahlah patutnya ada meeting aku kata cancel kekeke..
memandai je aku...ngamuk dorang meeting takde makan :p
dari HQ aku terus pi amik baju melayu...yeeahaaa..dah siap pun..ekekek..
cume nak kene pegi dry clean and nak beli butang baju melayu...
then aku cabut pi bank sat...pi bayar credit card...pi collect cheque book..
sib baik tak ramai org...
lepas tu ....punya laa pandai tadi..aku tertinggal bil letrik...
tu yg aku kene balik umah....bil letrik tu plak..basah kuyup sebab mama terus basuh suar tu :(
punye laa leceh utk aku cari balik ID bill letrik tu..sebab kertas bil dah rosak so pos opis takleh terima...
then be4 nak balik ke SIME...opis tpon aku suh balik kat HQ...depa lupa password laptop :(...
sangat laa meletihkan ari ni...
ptg ni tak sure lagi..mana nak pi...
lin nak tapau makan..but sekrg tgh ujan..camne nak anto??? :(
kad dah finalise..dalam hari ahad siap....
tunggggguuuuuuuuuuuuu

No comments: