Tuesday, April 27, 2004

huk huk huk kene tinggal

rasa rugi plak cuti esok..
kalau tak ..bleh aku ikut dorang pi PD..
waaa...tido sana lagi..balik khamis..
ada brainstorming session..
jadi pak pacak pun tak pe laa...
janji away sat...dah sure..banyak claim aku dapat...
waaaa rugi rugi rugi...

nak balik awal..but ujan laa plak...
tapikan..pelik plak ari ni..
pale aku mula pening...melayang ntah mana..rasa nak tumbang pun ada..
confused??mmg tgh penin melayang pale ni..
ada yg tergolek naik moto sat gi ni kang... :(

arini semua cakap aku gile...
wakaka..gelak depan pc sorang2..
hahha..mau taknye..aku dah add si tot dalam mailing list aku
so paham2 je lah..bila buku temu ruas...mau tak gelak besar..hahhaha...
tu pasal ex2 masing2 kurang senang kalau kite org dok semeja..
sure heboh meja yg kiteorg duduk...dok sakat dia ni sakat dia tuh..wakkaka..
i wish i could turn back time....back to my school era...
hahaha...mmg best..abis skola..semua datang lepak umah aku...
ptg before main bola...dok kat bazar...tekel awek balik skolah kekke..mostly dulu bebudak CBN,BBGS st Mary balik lambat..ekekke...biasa laa...stayback..keje keras mau SPM ...ekekek...
abis main bola lepak baza...tekel budak2 form 2 plak ..ampang girl..ekeke..sweet2 semua kekeke...teringat aku kat veronica...1st sarawakian yg aku tekel dulu..hihihi ingatkan melayu...rupanya..melanau...she's so sweet..disebabkan time tu aku kurang senang nak berelationship..aku kenalkan ngan si botak....erm mana botak ni skang..???idop lagi ke ek..?
tadi aki call..dia pun cam angin sebab tak connected kekeke..sorry laa bro kekeke..lenkali ada internet kat umah jgn dok chatting je....hahhaha..

semalam ptg dok chit chat ngan sorang opis mate ni..dia pun nikah this coming sunday..hahha....dia tanya...camne ni pol...apo feeling nak nikah ni??..
erk ntah...kelu nak jawab..campur baur...tapi yg pasti..
lagi dekat hari besar menjelang..lagi kuat SYAITAN kacau pikiran aku..serabut aku pikir....syaitan=syaiful kekkee...4 letters yg sama :p
insyaAllah semua jalan lancar kot..berkat doa kekawan aku...yakin boleh kekkeek

ok laa sape free this friday do come to my kenduri ...lepas isya' ok..

adios...

No comments: