Monday, April 05, 2004

dah masuk

labor room pun ...tu sms yg aku terima dari abg man...
kak ina tunggu time nak deliver je..
rasanye cesor gak kot...
moga selamat kakak ina aku amin
hmmm..tambah lagi sorang tahun insyaAllah...
moga2 lelaki laa..ekekek..so total sekrg ni 11 org nephews and nieces..tak masuk yg baru ni...campur ngan lin pun 5...so total 16 org...
erm..bile ek..kiteorg punye??


ok pasal meeting semalam so far ok..
yg tak ok...aku kene tolak dari KL ke Klang kul 8am..
sure mata aku bengkak pagi tuh..ekekke..
sure kepala pun biol...sengal semua ada time tuh...
harap2 everything ok on that day

met mak andam semalam...
so theme hantaran silver and green..
due to some hantaran kaler dia was so bright...and the only warna yg bleh masuk dengan semua brg only silver and green..

cincin aku ni bila nak siap??
tpon kedai tak jawab laa plak..
kad tambah lagi 50 keping...
ptg ni siap..esok leh amik..
rabu maybe cuti kot...
ada hal nak setelkan

No comments: