Friday, February 13, 2004

Warganegara

mulai hari...maka adalah dimaklumkan kepada semua bahawa saya telah pun diterima utk menjadi
warganegara mesia yg rasmi...huhuhuhu IC baru dah siap...tapi gambar dlm IC hampeh :(
nasib baik terus bikin MyKad since masa buat IC dulu...server MyKad JPN was shutting for one week.
tapi aku berjaya memperdaya minah jaga kaunter tu utk meregisterkan nama utk MyKAd...
on last minute basis...biasa laa....pass bank jugak menyelamatkan keadaan.

erm...erm....erm...
hari ni...serius....hari paling awal aku sampai ke opis..
semua sengih ... :)))))) tgk aku sampai awal..ekekek..
konon2 feel motivated laa sampai awal kat opis...hampeh...ni ngantuk gila ni...
perut pun pening..kepala pun sakit...
satu badan rosak..kene gi servis ni....jalan alor anyone??....lelaki je :p

weekend...
ade ape ek..??
oh lupe...esok valentine's day..
tak gi memane...lepak umah ngan my nieces je laa kot....kekekke (sure kene hambat ngan darling aku)
disebabkan esok valentine's day..adalah diminta kepada semua..supaya tidak menelepon tepon bimbit saya yer....enggak mau dikaco.....
sunday..ada netball...hhmmm...
aku nak suruh angel aku main...dulu suh nyanyikan satu lagu pun taknak....kali ni aku suh dia main netball...kalau tak reti juga tak tau laa aku....

kekawan semua...
yg demam semalam adalah saya...bukan lin..
tapi...yg taking care adalah sama...saya jadi caretaker..although saya demam kekeke :p

No comments: