Tuesday, February 10, 2004

mau masuk 5 tahun


ish ari ni jalan jem nak mampuih....
naik moto pun leh lambat...
nasib baik tak drive...kalau drive sure aku akan benti dulu kat kampung baru punye petronas...
sakit perut maaa...kasik buang dulu laa kat sana :p
mmg jem setiap hari route aku nak ke opis...
dup dup...hampir 5 tahun dah aku berdepan dgn jem di KL...
ye lah dah hampir 5 thaun aku perah keringat aku kat bank ni...
pergghh...ikut style jepun laa aku ni..keje sampai mati...
adusss...dulu masa blaja dulu ingat tak nak ikut japanese style...aleh2....terikut jugak..
but takpe laa...at least keje kat sini although gaji tak besar but secured...
nak berkeluarga ni..biar gaji kecik....tapi welfare family aku terjaga udah laa...

ari ni...aku pakai baju memula sekali aku pijak kaki di bank negara 5 tahun dulu..
saje je aku pakai shirt biru ni....ingatkan balik zaman memula keje dulu....
hihihi...punye laa sangap aku berkerja...ye laa...
dulu dok bangun kul 1 - 2 pm..aleh2 keje kul 730 am dah kene bangun....
berpinau bijik mata....
semua dress up aku ari sama cam 1st day kat bank..accept utk tie je tak....ni aku dapat dari ex classmate aku dulu...thank you guys....kalau korang nak tau...tie ni je aku pakai sepanjang masa kat opis....ntah nape...aku really appreciate ape yg korang bagi kat aku...rindu plak kat korang semua....

erm.....last nite went to ucu's hse...
dok diskas pasal wed with my beloved fiancee...sumpah ....sumpah penin kepala pasal kawin...
arrghhh..how i wish...is either her or my side...cakap "kawin je laa kat pej kadi or masjid udah laa..takyah nak hantaran..yg penting nikah"...pergh.com...kalau camtu yg keluar dari mulut dorang....somersout aku melompat...:p

No comments: