Thursday, February 05, 2004

hilang laa plak

ish...sib baik aku check wallet sebelum nak gi bank in duit
sib baik tak tulis figure yg besar...coz check dalam wallet..
duit aku hilang waaaaaaaaaaa....
memang laa tak banyak...tapi di sebabkan di dalam tengah2 bulan ni..
nilai duit tu amat laaa besar..ish....seingat aku takde plak aku gi beli ape2 semalam..
takkan tercicir masa keluarkan duit nak bayar parking kete or masa bayar McD??
see ..betapa careless nye aku...dah berapa kali benda camni happen..
dulu sekali...duit kekawan aku pegang pun hilang..
sib baik dapat cover balik ngan duit acting yg aku dapat tuh...
so meaning..aku berlakon for nuthin laa ari tuh..
hamjut..
ish..nak buang wallet ni sayang...although dah beli yg baru.
ye laa ...wallet ni satu dunia aku bawa merantau...
kekekke...

erm...ari ni jalan sangat laa sesak...sib baik aku ada basikal bermotor aku utk bergerak ke HQ
dok chit chat ngan best pren aku..kat HQ...kawan sebilik masa induksi...masa interview sama..masa join bank pun sama...
ekkekee...dia pun nak kawin gak kekeke..tpai lambat sikit dari aku...

kawin kawin kawin...cam tak sabar pun ada..
ish..patient patient...
hahahha..kali ni aku takleh nak berlagak kool....sememangnya aku tak sabar nak kawin..
kaler ape yer baju??

No comments: