Friday, February 06, 2004

tido la semua

sorry lambat meninggalkan sebarang catatan hidup aku ari ni...
agak blank..ntah..cam sangat malas ari ni..malas nak keje malas nak buat bende lain..
layan forum pun bosan...??
erm...ada tak keje...or jawatan...yg memerlukan tido sahaja...
cam kerja....sekrg ni..8 jam...kalau lebih dari lapan jam kire overtime..
so same goes ngan keje tido tuh..
kene tido 8 jam sahaja...kalau terlebih tido....kite akan dibayar overtime...
ish kalau ade mesti aku laa paling kaya kat dunia ni..
kalah bill gates...kalah semua..
tapi semua ni kan khayalan je...yg memang takkan jadi realiti dalam kehidupan..

menghitung hari

erm...jauh di sudut hati aku...
sibuk menghitung hari....saat demi saat
minit demi minit jam demi jam.....
erm....ye lah...
pejam celik dah akhir bulan....
nak kene hantar rombongan...
tarikh actual belum decide lagi...
buntu gak kepala memikirkan benda2 remeh ni...
maksud aku remeh tu bukan laa kawin..
tapi yg remeh... such kaler baju,tarikh nikah....
kekekke...bodoh bodoh...bodohkan aku ni..
bende remeh yg dok dlm pale otak ni..ekeke...
hhahaha...lantak pi laa yang penting aku akan berkahwin..insyaAllah....
hanya ajal sahaja yg akan menafikan akan perkara ini....

dgn nama Allah yang Maha Pemurah dan Maha Mengasihi

Ya Allah ..mudahkan urusan murni kami ini...sesungguhnya kami adalah hamba mu..hamba mu yang sangat lemah...sangat lemah..maka padaMu kami memohon agar dapat memudahkan,melancarkan dan mempercepatkan majlis murni ini..sesungguhNya Kau sahaja yang memahami isi hati kami...betapa gembira hati kami....sesungguhnya setiap kejadian itu adalah ketentuan dariMu...

amin amin ya rabbal alamin..

No comments: