Wednesday, August 02, 2006

Liburan

Kekadang aku tak paham ngan perangai manusia…

Especially kalau related dengan ngan bajet atau kewangan…

Ni cite pasal….nak gi bercuti……sebab…adalah orang tu…

Dah plan(beli tiket & informed) aku rasa hampir 9 bulan dulu pasal plan nak g bercuti….

Aleh2 dia kata takde duit..pelik tul aku…bukannya dia tak tau yang benda ni dah plan lama…bukannya sesuatu yang adhoc…dan bukanlah nak kata aku ni banyak duit ke ape….Cuma since dah tau nak gi plan bercuti….prepare la awal2….bukan ker dah rugi ..since tiket dah beli….tapi tak pegi….

Hai manusia2…macam2 karenah….dan ragam….yang pastinya ragam dorang ni semua memang aku takleh nak ikut…hehehe..dan tak nak aku ikutkan pun….

Ape-apepun kalendar Ogos ni tahun memang bz…..kebetulan plak cuti semester…best best….COE utk aku dan family aku sepanjang Ogos ni….for weekend :

4 – 7 Ogos – insyaAllah ke Bandung

12 Ogos – Sunway Lagoon – Family Day…..haikal sure suka gi mandi ni

20 Ogos – Grand TT avanzamalaysia.com

25 – 27 Ogos – Port Dickson – golfing…

Pendek kata….selagi badan sihat bawak2 lah bercuti sambil mendekatkan diri dengan Allah…..berehat laaa

insyaAllah semua plan ni success…

AMIN

No comments: