Wednesday, August 02, 2006

1 good news 1 bad news…

Start with the good news first, received letter for HR regarding new salary…hehehe…Alhamdulilah…naik la sket gaji yang seciput ni…hehehe…dapat laa bawak belanja gi Bandung….

And the bad news is….pantang tul aku ngan orang2 yang dok luar dari dept aku ni…bukan ape…siap komen kat bos aku lagi…komen bagitau yang aku ni asyik turun gi jumpa customer…macam si** dah tentu memang keje aku….dari jawab telefon, email dan juga face to face ngan customer…bukan aku nak sangat jumpa customer…..dah bos aku suh turun pi layan….si**……

So lepas ni, bos aku cakap…takyah turun lagi…dia akan suruh orang lain turun..yahoooo.com …..memang letih entertain client especially utk unit aku ni…..

Ape2pun haikal skang dah bleh merangkak…satu umah dia pusing…

Lepas ni….aku nak buat entry pasal kes yang dikejar tak dapat…yang dikendung berciciran plak….

No comments: