Thursday, October 28, 2004

semlm buka puasa ngan kekawan masa kat cosmo dulu..maya, melson,dayang,as , aku , lyn dan aki...ada small bday gathering for those octoberian...aku aku maya and dayang..semlm dok borak2..sedar tak sedar dah nak dekat nak tahun kiteorg berkawan...although aku tak lama kat cosmo tuh..tapi relationship kite org...macam bebetul dah lama berkawan...rindu plak zaman kat cosmo tuh...buka pose kat snooker centre...rindu kat mee goreng raja laut tuh...ehehhe...daily routine dah berubah utk ramadhan ni...balik rumah rampai dalam kul 10 - 11 mlm..lyn terus masak utk sahur...then after makan..main game sampai kul 2 and terus tido...sebelum tido..aku mesti on tv1 tgk live semayang terawih dari mekah al mukkaramah...ramai betul umat islam yg solat kat situ....aku nak pegi sana..nak pegi kubur ayah..sebenarnye..aku rindu bebenor ngan arwah ayah...ye lah...aku hidop ngna dia pun taklama..cume 12 tahun je... :( ...nak ilang kat rindu kat arwah..aku tgk laa terawih kat mekah tuh...alfatihah

No comments: