Monday, March 22, 2004

kan dah cakap

BN sure menang besar tahun ni..
Alhamdulillah..semua dah sedar...
semua dah bangun dari mimpi indah ciptaan pembangkang...
aku suka dgn ayat ni..."saya ingin kembangkan ISLAM di Malaysia, tu pasal saya bertanding atas tiket BN...kalau saya bertanding atas tiket pembangkang sampai bila2 niat saya tak tercapai" Dr Marshitah Ibrahim - Ahli Parlimen Baling menewaskan bekas Imam Masjid Negara Ust Taib Azamuddin.
kekadang..bila dalam situasi begini...approach paling sesuai utk gunakan ialah "cant fight them...join them" .
kite sertai mereka....sebarkan fahaman kita dari dalam.....
tahun 1999 kemenangan pembangkang adalah disebabkan populariti Dato' Sri Anwar sahaja..dan bukan disebabkan ideologi yg dibawa mereka.
oleh itu kekawan ku di barisan pembangkang...ayuh ..bangkitlah..usah korang dibuai dengan penipuan dan tipu muslihat pembangkang itu..semua adalah fantasi yang tidak akan menjadi realiti...
semalam aku ronda satu ampang dengan lin...huhuhu...naik moto...abih pucat muka dia aku kerjakan..kekeke...takpe..naik moto senang sikit...cepat sampai...dari dok naik kete...jalan semua jam...
mama balik semalam semua barang hantaran dah cukup..tinggal nak hantor kat mak andam je...
erm apa lagi ek....esok maybe pi tempah kad...erm..tapi tak banyak laa since it just a small kenduri je...
today my angel ada interview..good luck hunn....

No comments: