Thursday, February 14, 2008



cenggampang..!!!
disebabkan kemalasan aku untuk jalan2 beli bateri hanphone..
aku telah berjaya ditipu secara terang2an dan nyata sebanyak rm5
walaupun jumlah itu kecil..tapi sebab penipuan tu amat laa terang2an yakni..
kat plastik bateri tu tulis rm10....aku pun tanye kat kedai tuh..brg rm10 jual rm15..
dia jawab..salah letak harga..dan aku pun tak banyak tanye..
tu yang buat aku angin sikit heheheh...
sudah terang lagi bersuluh bak kata fiz...
sebab malas and harga yang dia jual walaupun mahal dari kedai yang dia amik barang tuh..
tapi disebabkan mentaliti 'still within the budget'....
akhir tertipu juga si arief ni...

morale of the story...rajin2 kaki n badan survey harga barang sebelum membeli..


p/s: 18-250 lalalala...18-250 lalalala....

note: cenggampang....singkatan buat macam gampang!!!

No comments: