Tuesday, December 12, 2006

hhmmmm...


surf kekawan lain punye blog...mostly menceritakan tentang tresure hunt last weekend..
aku seperti biasa...buat kali pertama...tewas.....tu pasal orang kata teamwork counts...
arghh...tak kisah laa....at least we tried our best....

semalam cuti...pi belasah main golf @bentong...macam biasa...tapi kali ni aku ngan bro holly valley... and the best thing is..masa apply cuti last week.....bos aku tanye...buat ape nak cuti....so dengan spontan aku menjawab...hantar wife kursus kat melaka.....dia pun ngan spontan...pesan belikan gula melaka ngan cincalok hheehhehe..mampus aku...hehehe....

ape2pun...kalau korang sampai ke alor gajah..sila lah makan di kedai kueh udang alor gajah...5star aku bagi...

mood nak keje sememangnya takde...tambahan pulak aku demam dan hampir terkena cirit birit..akibat dari gastrik...argh..ingat nak MC...tapi p klinik doktor dah balik....

untuk muhammad haikal...dia skang ni dah terer jalan...pegi PC fair pun nak jalan....and sharp and 10pm..dia akan ajak maid kami utk tengok dvd dia...bear in the big blue house...aku rasa since kak ja bagi dvd ..hampir seratus kali sudah dimainkan tak kira dalam kereta atau di rumah...

untuk kereta plak...betul mod ape2...cume yang terbaru...ialah saya buat anti rust...and the result....cayaaaaa beb......one of floor proofing components and yet it care for your car....

utk lyn plak..insyaAllah xmas ni kami sekeluarga ke penang...saje buang masa di sana....hehehe...

No comments: