Wednesday, July 05, 2006

oh seliparku..


salam semua...ari ni permulaan hari yang kurang cemerlang bagi aku...
kenapa??....ni aku nak cerita....on de way ke ofis tadi...selipar aku tercabut...
tercabut masa aku tgh mencelah lautan kereta di Jln Tun Razak...ahaksss....takkan nak benti plak...jalan dah jammed...majal tuh....terus..dengan selambadak....aku meneruskan perjalanan aku ke opis dengan berbekal sebelah je selipar aku..hehehe...cam pokemon plak aku...dalam hati aku ni dok doa...jalan aaaa ada trafic lite merah lepas ni...memang aku majal...hehhe Alhamdullilah...sib baik semua hijau....
terus aku tpon iya....
aku: 'iya...kat mana??'
iya: 'kat opis ni'
aku: ' ok..ada plastik tak???'
iya: 'takde...' ALAMAKKKKKKKKKKK dalam hati aku...'eh ada'
aku: ' hehe iya tolong bawak kasut sepol gi basement, emergency'

hehehe tu laaa sinopsis perbualan aku ngan mariah...penyelamat dunia maya aku ari ni......memang kebetulan arini..sebab selalu nya aku g keje pakai sandle...bukan selipar...aduh...

No comments: