Monday, December 19, 2005

agak lama tak tulis ape2 kat sini..
sibuk sikit laa..
keje banyak...FM2006 plak keluar..
ermm..mmg aku tak bother ngan internet kalau fm2006 dah kuar...
hehehe...
bonus??...erm alhamdullillah...ada lah sikit..
yg nyatanye memang sikit dari sebelum2 ni..
bosan bosan..ape daya..makan gaji...
oh yer...muhammad haikal and herlina demam ari ni :(
cian dia..semlm amik injection...
ngangis tak ingat nya...
bicara pasal blaja plak..
semlam amik buku..aduhsss...bosan bosan..
duit buku bila nak masuk ni...
ermmm...
sebut pasal golf...tadi aku dok swing PING G2...waaaaa..
biler ler nak dapat duit terpijak ni...waaaa.....
best gila pakai iron ping ni...
waaaaa.....zul pun terjebak...
disebabkan kenaikan harga fi hijau pada tahun depan di serata malaysia..
maka dengan ini...aku telah melanggar etika aku ..iaitu ...aku telah mendaftar kan diri
dengan par golf club...
dah buat analysis ngan zakie... 10 kali main dah balik modal aku...
iaitu RM399...ada offer ...if not RM599...
ermmm..
ape lagi ek..
oh ....ape ek...
mama gi ho chi minh...holiday.....

No comments: