Friday, December 03, 2004

lega rasanyaa

1 . sebab xm dah abis...camne nak kata ek..senang tu boleh laa gak...susah tu tak de laa sangat...hmmm..cume 1st time aku blaja sendiri..buat note sendiri..baca sendiri...lin cume jadi cikgu sekejap je tuk aku heheh luv u hun...
2. st andreas....hhmmmm...aku dah berjaya ke town terakhir...aku dah jadi diver,pilots dan segalanya..bes kalau realiti semua tu hehehe....
3. mini open hse...pun dah setel...alhamdullillah..semua jln lancar...heheh..murah rezeki hendakNYA....


ok ...rabu lepas bos lama arwah ayah datang umah...dah dekat 20 tahun dia tak jengah umah since case lama....aku sendiri tak penah jumpa dia selama ni...ni laa 1st time jumpa....patut aku kene g open hse UMNO Ampang..tapi tak pegi..tak sempat.....pas tu kite g tengok alexander...boring....3stars rating..bosan gile cite ni...

No comments: