Thursday, September 30, 2004

Taegukgi

semlm pegi tgk movie ni..Taegukgi ..maksud dalam bm persaudaraan...terdetik nak pegi tgk cite ni since aku tgk banner dia yang ada tulis "Korean All Time Box Office Movie"...cite pasal zaman perang dulu antara s.korea and n.korea...pasal adik beradik yang dipaksa menjadi askar...terpaksa meninggalkan ibu dorang yang pekak dan bisu.....hhmmmm....sebak tgk cite ni...lin pun siap ngangis tgk cite ni..dan yg paling..mamat duduk sebelah aku...dress up macho gile...ala2 hong kong punye super star....tapi bila satu bab yg betul2 sedih..mamat yg dok sebelah aku ni...leh menitis air mata dia ..hahha kalah awek dia....aku dari nak jadi sedih..terus gelak guling..kekekke...tapi ape2pun..kalau ada peluang utk korang tgk cite ni pegi...tak rugi..lepas tgk cite ni semlam...aku n wife aku ..gi tgk new police story..tak silap aku...dia ada tiru satu cite cina lain yang guna softgame as way for terrorizing...4 star for JC movie.

No comments: