Wednesday, June 09, 2004

kenape ek

tak produktif langsung ari ni..malas je rasa..
weather pun mendung je..
ngantuk je badan ni...penat semacam...
sebab tido awal ker??....erm..
or maybe sebab nasik lemak yg aku makan tadi??
ish..ish ish...
memang membosankan dis week entah kenape...
kad..sent out oready..
yg dipost..ada yg dah sampai..ada yg belum...
erm...ajak PakLah ok tak??
deputy governor aku ajak..ekeke..tapi takleh mai sebab oversea..
member2 arwah ayah ajak best gak kan..
musa aman kene ajak...najib kene ajak..musa hitam ...kene gak...
ghani othman..ni wajib datang ni....arwah ayah banyak tolong dia...
sampai dia naik jadi menteri penuh dulu..
ingat lagi arwah ayah a bit frustrated bila staff kementerian baru dia announce setiausaha politik dia org johor and arwah ayah dia offer as setiausaha akhbar...terus dia majuk..and tak pegi lagi opis KBS...time tu tgh renovation utk sambut Menteri baru...
yelah...for sure arwah ayah nak balik position lama dia as setiausaha politik menteri belia dan sukan dulu...
sometimes aku dok sensorang..ingatkan balik kat arwah..kalau masih idop..maybe aku dah kat dalam government...dah ikut sorang menteri...hmmm...aku tertanya2 jugak ..
kenape arwah ayah dulu takde tanah langsung utk family aku...yelah...aku tgk kekawan dia..tanah punya laa banyak..kat johor ada perak ada..tapi arwah ayah langsung takde...
adakah kejujuran arwah masa bekerja dulu akan memberikan impak yg elok kpd kami kelak??
wallahualam...
ape2 pun al- fatihah buat arwah ayah aku...10 tahun meninggalkan kami sekeluarga...
dan hari ni...jika arwah masih hidup...adalah hari ulangtahun perkahwinan arwah ayah dan mama yg ke 36 tahun :)

No comments: